Proactief, analytisch sterk en transparant
De Nederlandse vastgoedmarkt is een dynamisch en veelzijdig speelveld waarin zowel grote spelers als kleinere, gespecialiseerde ontwikkelaars meedingen.
In de afgelopen decennia heeft de sector grote transformaties doorgemaakt, aangedreven door nieuwe regelgeving, economische schommelingen, en veranderende maatschappelijke trends. Dit maakt de vastgoedmarkt een uitdagende, maar tegelijkertijd kansrijke omgeving voor partijen die zich weten te onderscheiden.

Vireo Vastgoed is in 2008 opgericht door ontwikkelaar Frank Zwetsloot, die zijn strepen destijds reeds had verdiend onder de vleugels van verschillende grote organisaties.
Met zijn kennis, kunde, creativiteit en scherp inzicht in de vastgoedmarkt heeft Zwetsloot een heel aantal toonaangevende projecten op zijn naam mogen zetten.
Waar Tessel mee hielp
Vireo Vastgoed had een verouderde website die niet allang niet meer tipte aan het niveau van het bureau. Tessel werd gevraagd voor een aangescherpte positionering en richtlijnen voor de rebranding van Vireo Vastgoed. En voor bijpassende copy voor op de nieuwe website.
Samen met Zwetsloot gingen we aan de slag met een set modellen, waarmee we zowel de grote lijnen als een aantal zeker zo belangrijke details helder kregen.
Waar grote bureaus door klanten vaak als log, anoniem en ondoorzichtig worden ervaren, profileert Vireo Vastgoed zich als behending, benaderbaar en transparant en dat heeft een prettige aantrekkingskracht op potentiele cliënten. Dat moest zeker meegenomen worden in het nieuwe merk. Daarnaast wilden we het soort rust en klasse uitstralen dat past bij een senior bureau in een sector waarin vaak aanzienlijke risico’s worden genomen.


Het resultaat mocht er zijn. Een prettige nieuwe online presence die voor Vireo Vastgoed zorgde voor een betere waardering onder bestaande relaties en een hogere conversie onder potentiele cliënten.
